שלום
PAYCARD
הודיעו היום שהם מפסיקים את העבודה בסוף החודש
עד אז כל מי ששילם בכרטיס אשראי ישראלי יוכל לשלם בסליקה דרכינו ואו דרך חברה שמציעה שירות זהה
כל מי שיש לו בעיה לשלם בעקבות זה מתבקש לפנות אל נציג שירות
"
לקוח יקר,
אנו מצטערים להודיעך שחברת פייקארד מפסיקה את פעילות הסליקה שלה ביום ה- 31.12.2012. החברה ממשיכה את פעילותה העיסקית ותלווה את התהליך הפסקת פעילות הסליקה באופן מסודר לכל אורכו.
לפיכך, ובהתאם להסכם ההתקשרות, החל מיום ה- 1.1.2013, יבוטל הסכם הסליקה, לא יינתנו עוד שירותי סליקה על ידי החברה ולא תוכל לבצע סליקות חדשות בחשבונך.
כל הסכומים שנצברו בחשבונך ישוחררו במועדם, בהתאם להסכם הסליקה שלך:
· בעלי חשבון מורחב – כספי סליקה שוטפת יועברו כרגיל, ב- 15 לחודש ינואר.
לצורך בטחון מול זיכויים וביטולי עיסקאות עתידיים, מכיוון שלא תהיה סליקה שוטפת בחשבון, יישמרו בידי החברה 10% מכספי סליקת חודש דצמבר, לתקופה של 90 יום. לאחר מכן יוחזרו לכם כספים אלו בניכוי זיכויים ו/או הכחשות עסקה שיגיעו במהלך התקופה, באם יגיעו, ובכפוף להחלטת ניהול הסיכונים של החברה.
לקוחות שנשמרים להם כספי בטחונות באופן שוטף, לא יידרשו להעמיד 10% נוספים מכספי סליקת דצמבר כאמור לעיל, והבטחונות ישוחררו בהתאם להסכם ולהחלטת ניהול הסיכונים של החברה.
· בעלי חשבון אקספרס (חשבון המוגבל ברמת הסליקה) – על מנת לקבל את יתרת הזכות בחשבונכם כבר ביום ה- 15 בינואר 2013, אנא דאגו לבצע משיכה של הכספים שנצברו בחשבון לא יאוחר מיום 31.12.12. כספים שיימשכו לאחר מכן ישולמו כרגיל, ב-15 לחודש שלאחר ביצוע המשיכה בפועל.
בעלי חשבון אקספרס - במידה וחשבונכם נמצא ברמת Base, יש לשלוח לחברה צילום צ'ק מחשבון הבנק שלכם, כשעליו רשום שם המשתמש על מנת לבצע שדרוג של חשבונכם לרמת Advanced, שהיא הרמה המינימלית בה ניתן לבצע משיכת כספים מהחשבון.
אם אין לכם צ'קים, ניתן לשלוח "אישור על ניהול חשבון בנק", אותו ניתן לבקש מסניף הבנק שלכם.
יש לדאוג שהצילום יהיה קריא וברור, ולשלוח אותו לפקס 073-7017590.
אנו נעדכן אתכם במייל (למייל המופיע בחשבון) על שדרוג החשבון. אם תרצו שההודעה תגיע לכתובת מייל אחרת, אנא רשמו את הכתובת בברור על הצילום ששלחתם אלינו.
על מנת לסייע ללקוחותיה בתהליך המעבר, יצרה החברה קשר עם מספר חברות סליקות אחרות איתם תוכל לבדוק אפשרות לפתרון סליקה חלופי. שמות החברות ופרטי ההתקשרות עימן מצורפים בהמשך. הפניה זו לא מהווה המלצה כלשהיא לגבי החברות הנ"ל, ופייקארד לא תהא צד לכל הסכם שיחתם בינך לבין אחת החברות הללו.
על מנת שנוכל להתמקד בביצוע תהליך זה באופן מסודר ומקצועי, נבקש לא לפנות אלינו טלפונית בשבוע הקרוב.
במידה וברצונך ליצור עימנו קשר, אנא שלח מייל לכתובת info@paycard.co.il . אנו נענה לכל הפניות במהירות האפשרית.
היה לנו העונג לשרת אתכם שנים רבות כל כך, ואנו מודים לכם על שהייתם לקוחותינו.
נשמח לעדכן אתכם בעתיד לגבי שירותים חדשים שנספק.
בברכה,
צוות פייקארד
פרטי קשר של חברות סליקה עימן יצרנו קשר לגבי המשך פעילות של לקוחותינו:
חברת סלאריקס
לסלאריקס פתרונות רבים לעסקים ולקוחות בתחום המסחר הדיגיטלי – כולל כסף מזומן – www.cellarix.com
סלאריקס מתאימה את הפתרון שלה לסוג ולגודל הלקוח:
· לעסקים בעלי מחזורים קטנים–סכום התשלום מועבר אוטומטית מהלקוחות לארנק הסלולרי של מקבל התשלום בניכוי עמלת סליקה
· לעסקים בעלי מחזורים גדולים הדורשים אישור חברת אשראי – יוכל העסק לבחור בין אותו מודל עסקי שמציעה היום פיי קארד ללקוחותיה או לעבור למודל עסקי של סלאריקס לעסקים.
מוקד סלאריקס עסקים
טל' 9100*
מייל: support@cellarix.com
חברת פלאקארד
פתרונות הסליקה של פלאקארד מספקים לך ביטחון בפעילות האשראי ומספקים לך כלים לניהול ושליטה של תזרים האשראי www.pelecard.com
פלאקארד מספקת מספר דרכים לשלב את הסליקה באתר בהתאם לצרכים שלכם (WebService, Redirect, ו- iFrame). צוות התמיכה של פלאקארד יסייע לכם להטמיע את הסליקה במהירות בכל דרך שתבחרו.
נירדית עמר
טל' 08-9467540 , 052-8474849
מייל: nirdit@pelecard.co.il
חברת ישראכרט
אסנת דהרי (עדיף לפנות במייל)
טל' 03-6895395
מייל: odahari@isracard.co.il
"